Metin Şahin, Selçuk Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Oldu

Metin Şahin, Selçuk Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Oldu

Türkiye Taekwondo Federasyonu Başkanı Prof. Dr. Metin Şahin, Selçuk Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi
Ana Sayfa Beslenme 1 Nisan 2018 20 Görüntüleme

Antrenman Sonrasına Dikkat!

Antrenman sonrası yapacağınız ilk şey kas yıkımını durdurmak ve protein sentezini başlatarak kas inşasını aktif hale getirmek için hızlı sindirilen karbonhidrat ve hızlı sindirilen  protein almak olmalıdır.

Hızlı Sindirilen Karbonhidrat olarak Doğal %100 ilave Şekersiz Üzüm Suyu veya bir adet orta boy Muz tercih edebilirsiniz.

Jelibon gibi içi Katkı Maddeleriyle Dolu Zararlı bir Ürünü Vücuduna Sokmanın pek bir Manası yok.

Protein Tozu içtikten 30 dakika-1 saat sonra ana öğününüzü yemelisiniz.

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.